5 תשובות
הדבר היחיד שהחזיר אותי לאכול נורמלי זה אחרי שאכלתי מלא סוכר ביום אחרי בינג הזוי זה שהגוף שלי כמעט קרס והכל מאוד כאב לי זה היה סיוט הרגשתי שדוקרים אותי
סוכר זה זבל ממכר
פשוט להפחית עם הכמויות לאט לאט
לא צריך להיגמל, תחליפי לסוכר חום או קוקוס, קצת יקר אבל בריא הרבה יותר ואת יכולה לאכול מתוק בלי להרוס את הגוף. אני לא נוגעת יותר בסוכר לבן. זה רעל. רק סוכר חום! מידי פעם סוכר קוקוס כי זה ממש יקר
ואת יכולה להכין בקלות גלידה ביתית ולא לשים סוכר, זה מה שאני עשיתי... אבל קשה לוותר על בן אנד ג'ריס
הכנסייה היהודית^ אין הבדל בין סוכר חום לסוכר לבן, הוא כל כך מזערי וזניח שעדיף גם לא להתקרב לסוכר חום.
אנונימית
תלוי איזה קונים, אני קונה סוכר קינמון טהור לא יודעת אם יש בארץ