4 תשובות
אולי את טועה,למה שהם יעשו דבר כזה?
אל תתייחסי אליהם, אל תראי שאכפת לך וככה הם יפסיקו :)
לא לשים על אף אחד, בסוף את תהיי יותר מהם בעוד כמה שנים והם יהיו מאחור אל תדאג הגלגל מסתובב כמו שצריך.
להתעלם, הם לא שווים גרוש