5 תשובות
לא. אני שקמיסטית ויש לי תג.
יש חיילים שהולכים על אזרחי כי הם משרתים ביחידות מסווגות ויש כאלה שפשוט גרים באזור מסוכן ולא טוב שיראו אותם על מדים איפה שהם גרים
אבל אין חיילים שעל מדים בלי תג יחידה
אבל אין חיילים שעל מדים בלי תג יחידה
אנונימי
לא, כולם חייבים ומוכרחים להיות עם תג יחידה.
אבל יש חיילים צעירים שהתגייסו החודש שעדיין לא קיבלו את התג שלהם מכיוון שלא עשו מסע תג, אבל זה בעיקר הלוחמים.
אבל יש חיילים צעירים שהתגייסו החודש שעדיין לא קיבלו את התג שלהם מכיוון שלא עשו מסע תג, אבל זה בעיקר הלוחמים.
לא שמעתי אפילו עובד רסר וטבח עם תג
באותו הנושא: