17 תשובות
נראה טוב זה דבר שאת צריכה להחליט.
שואל השאלה:
נראה טוב בעיני עצמו* כמובן..
אנונימית
השכן שלי קורא לי חתיך, אבל לא נראה לי שזה משנה שהוא עיוור.
לדעתי אני סבבה ^-^
שואל השאלה:
אני מבינה אז שאין?
אנונימית
אין לכי הביתה
שואל השאלה:
כולם פה פשוט דפוקים.. אין עם מי לדבר
אנונימית
מדברת זאת שמבקשת בנים ספציפים
באתר לתמיכה. ^-^
יש פה משתמש פשוט בן אדם זהב שאני מת עליו והוא ממש נחמד וכיף כזה, לא יודע אם הוא חתיך אבל הוא בן אדם מלך פשוט
שואל השאלה:
זה בסדר שלא חתיך.. רק שיהיה עם הערכה עצמית זאת הכוונה. לא כיף לדבר פה עם אנשים דכאוניים.
אנונימית
אנשים מסתלבטים איתך, למה את לוקחת ללב? lol
שואל השאלה:
לא לקחתי ללב
אנונימית
תקחי לריאות, יותר כיף
הוא ממש אחלה, אם תרצי תכתבי לי הודעה ואני אשלך לך מה השם שלו
שואל השאלה:
לא משנה אז תוותר. תודה
אנונימית
אמ מן הסתם שיש פה
את יודעת כמה אנשים יש פה
בטח יש מלא ממה שאת שואלת
יש פה מלא כאלה כמו בכל מקום חח