17 תשובות
נראה טוב זה דבר שאת צריכה להחליט.
שואל השאלה:
נראה טוב בעיני עצמו* כמובן..
נראה טוב בעיני עצמו* כמובן..
אנונימית
השכן שלי קורא לי חתיך, אבל לא נראה לי שזה משנה שהוא עיוור.
לדעתי אני סבבה ^-^
שואל השאלה:
אני מבינה אז שאין?
אני מבינה אז שאין?
אנונימית
אין לכי הביתה
שואל השאלה:
כולם פה פשוט דפוקים.. אין עם מי לדבר
כולם פה פשוט דפוקים.. אין עם מי לדבר
אנונימית
מדברת זאת שמבקשת בנים ספציפים
באתר לתמיכה. ^-^
באתר לתמיכה. ^-^
יש פה משתמש פשוט בן אדם זהב שאני מת עליו והוא ממש נחמד וכיף כזה, לא יודע אם הוא חתיך אבל הוא בן אדם מלך פשוט
שואל השאלה:
זה בסדר שלא חתיך.. רק שיהיה עם הערכה עצמית זאת הכוונה. לא כיף לדבר פה עם אנשים דכאוניים.
זה בסדר שלא חתיך.. רק שיהיה עם הערכה עצמית זאת הכוונה. לא כיף לדבר פה עם אנשים דכאוניים.
אנונימית
אנשים מסתלבטים איתך, למה את לוקחת ללב? lol
שואל השאלה:
לא לקחתי ללב
לא לקחתי ללב
אנונימית
תקחי לריאות, יותר כיף
הוא ממש אחלה, אם תרצי תכתבי לי הודעה ואני אשלך לך מה השם שלו
שואל השאלה:
לא משנה אז תוותר. תודה
לא משנה אז תוותר. תודה
אנונימית
אמ מן הסתם שיש פה
את יודעת כמה אנשים יש פה
בטח יש מלא ממה שאת שואלת
את יודעת כמה אנשים יש פה
בטח יש מלא ממה שאת שואלת
יש פה מלא כאלה כמו בכל מקום חח
באותו הנושא: