4 תשובות
לא הבנתי את השאלה
לא, שיהיה מי שרוצה, העיקר להעלות את המודעות.
הכוונה שרק הומואים ולסביות יהיו ואנשים שתומכים לא יבואו?
או שהתכוונת שטראנסים וכאלה לא יהיו? לא הבנתי..
אנונימית
לדעתי כולם יכולים ללכת לשם בשביל לתמוך ;)