התחברות
הרשמה
יש לי קטע מוזר לשבור לעצמי (עם הידיים) את הציפורנים ברגליים איך להגמל
24 במרץ 2019, 00:09
רגליים
ציפורניים
כף הרגל
תשובה אחת
תני לי לקסוס לך אותם במקום
יעזור לך להיגמל
אנונימי
באותו הנושא:
יש רגעים שבן אדם שמולך חושב על עצמו יותר מדי איך לשבור לו את זה?
אני רוצה לשבור לעצמי את היד כמה זה כואב?! ויש לי סיבה טובה מספיק
מוזר שנוח לי לכתוב בשני הידיים באותה מידה?
זה מוזר שאני מורידה לעצמי כינים וביצים עם הידיים?
היוש תקשיבו זאת הפעם הראשונה שאני צמה, תמיד בימי כיפור לא צמתי כי ויתרתי לעצמי מהר מידי והפעם אני לא רוצה לשבור
תמיד תהיתי לעצמי, זה קל לשבור מפרקת? אדם יכול לעשות את זה לעצמו?
איזה עצם הכי כואב לשבור בגוף? לדעתי החלק של האגן או העצמות מעל החזה.
אפשר לשבור את הדיסוננס של בין להביע את עצמי בכתב לבין להביע את עצמי בע"פ? זה עניין של תרגול?
איך לשבור עצם בגוף?
אני המוזרה היחידה פה שאוהבת לראות סרטוני התעללות בטלפונים כמו לשרוף אותם, לשבור אותם, להפיל אותם?
אני המוזרה היחידה שלא ראתה לשבור את הקרח והאווטר?