4 תשובות
יש להם טלפונים מעולים, חשוב לקנות מהמילטון (יבוא רשמי)

ממליץ על הפוקופון או הדגמים החדשים.
יש להם טלפונים עמידים אבל המצלמה גרועה ברמה שהיא מטושטשת ורואים את התמונה באפור.
זה ממש לא נכון, יש להם גם דגמים עם מצלמה מעולה.

שואלת השאלה מוזמנת לבוא לפרטי ליעוץ בנוגע לדגם(:
טלפונים נחמדים, אבל חוץ מטלפונים יש להם עוד ה מ ו ן מוצרים אחרים.