2 תשובות
רגע זה הציון שלך בבגרות? או הציון של כיתה י?
אם זה ה70 אחוז שלך בהיסטוריה את צריכה 77 ובלשון אז את צריכה לקבל ב30 אחוז 120 כדי לעבור...