11 תשובות
גם לי לא אני מניח
הוא בסדר
סתם סביר
גם לי
סתם מתלהבים יותר מידי
סתם מתלהבים יותר מידי
גם לי.. לא מבינה מה מושך, בו הוא לא נראה טוב בכלל..
אחי מה לא פסדר איתך אומר חזן זה הביי שלי
גם לדעתי
הוא מכוער
הוא נחמד , לא יותר
הוא לא גבר נאה
he is no andy biersack biatch
באותו הנושא: