4 תשובות
מקום שקט
עד כמה שזכור לי, כיבוי אורות לא היה מגעיל
^^ על מה אתה מדבר האלווין היה בין ההכי מגעילים וקשים לצפיה שיצא לי לראות!!

אנאבל
חחח אני אומרת מגעיל ועולה לי הסצינה בשירותים
אבל כן, היו עוד סצינות קשות
אפילו הביקורות אמרו ככה