5 תשובות
כן אבל חבל שתקני חדש אם האייםון במצב טוב
לא הייתי עושה אתזה במקומך.חבל על הכסף.עדיף כבר להישאר עם השמונה פלוס אבל אם ממש באלך זה בסדר את יכולה לנסות ללכת עלזה
חבל על הכסף, אני הייתי נשארת עם ה-8+.
כן
אנונימית
באותו הנושא: