4 תשובות
שיש לך יופי של תחת
סתם אני חושבת שילכו לחפש כל אלה ששופטים, אני לא רואה בזה רע, רק אל תעשי את זה בהתלהבות יתר וקיצוניות
שאת בן אדם שמתחבר בקלות
כל אחד והמחשבה שלו אבל אם אני הייתי רואה הייתי חושבת שפשוט יש לך הרבה ידידים
שישלך הרבה ידידים