5 תשובות
נכון.. האיכות שלהן לא משהו סלם מתלהבים הם גם עושים מלא טעויות בהזמנות למרות שהמשלוח שלהן הגיע אלי תוך שבוע וחצי ממש מהק
הבגדים בשיין דווקא טובים. מנסיון!
גם המידות שלהם נוראיות
נכון מאוד
הם הכי יפים
אנונימית
באותו הנושא: