3 תשובות
זה בסדר, הכל טוב.
זה בסדר לגמרי לשים טמפון. זה נורמלי
לכולן יש גושים... וזה נספג כי זה בסהכ גושים של דם.. את מוחצים את זה זה הופך לנוזל זה לא שיוצאים לך אבנים מהגוף...
אוף הגעלתי את עצמי