9 תשובות
זה תלוי בהרבה יותר מרק מידה אבל זה רזה, כן.
זה משתנה
זה רזה, כל חנות וה32 או 34 שלה.
שואל השאלה:
בטוונטי פור סאבן אני 32. בקסטרו לפעמים 32 ולפעמים 34. h&m 32. ברשקה/פול אנד באר זה בעיקר 32 אבל גם 34 זה סבבה
אנונימית
לא כל כך יכול להיות
אני בקושי מוצאת את המידה 32 בחנויות מרוב שהיא קטנה
אולי זה תלוי בגובה כלומר אם מישהי ממש נמוכה
שואל השאלה:
אני מטר 54
אנונימית
זה עדיין רזה
זה תלוי במשקל יותר משזה תלוי בגובה, אני יותר גבוהה ממנה בהרבה ואני 32....