9 תשובות
תדברי איתה
ותגידי לה שאת רוצה להיפרד ותסבירי לה למה זה כבר לא עובד ביניכן
ותנסי לעשות זאת בעדינות כדי לא לפגוע בך.
ותגידי לה שאת רוצה להיפרד ותסבירי לה למה זה כבר לא עובד ביניכן
ותנסי לעשות זאת בעדינות כדי לא לפגוע בך.
תדבר איתה אבל בפנים ותגיד לה שזה לא זה וזה לא יעבוד ואל תפגע בה כי פרידות זה כןאב ותן לה חיבוק ארוך כזה ממש
שואל השאלה:
זה אפעם לא עבד. היינו יחדיו פחות משבוע
זה אפעם לא עבד. היינו יחדיו פחות משבוע
אנונימית
שואל השאלה:
אני בת
אני בת
אנונימית
בידיוק אז תגיד לה שאתה מרגיש שזה לא ילך בינכם
אהה
סליחה לא ידעתי ;)
תגידי לה שזה לא זה ושאת מרגישה שזה לא ילך כמו שאמרתי רק להפך כיאלו
בהצלחה
תגידי לה שזה לא זה ושאת מרגישה שזה לא ילך כמו שאמרתי רק להפך כיאלו
בהצלחה
שואל השאלה:
היא מתחמקת ממני ואני לא ממש מרגישה משהו כלפיה ואני חושבת שאם נפרד אחרי חודש/שנה/שנתיים לא נהיה חברות יותר והיא חברה מאוד טובה שלי ולא באלי לאבד אותה.
היא מתחמקת ממני ואני לא ממש מרגישה משהו כלפיה ואני חושבת שאם נפרד אחרי חודש/שנה/שנתיים לא נהיה חברות יותר והיא חברה מאוד טובה שלי ולא באלי לאבד אותה.
אנונימית
תדברי איתה, תאמרי לה פשוט שזה מרגיש לך שאתן מתאימות יותר בתור ידידות ולא מעבר לזה... זה לגיטימי לגמרי, ואולי יקח לה קצת זמן לקבל את זה, אבל כמו שאמרת - זה עדיף עכשיו, כשרק הפכתן לזוג, מאשר אחרי תקופה ארוכה יותר.
בהצלחה (:
בהצלחה (:
באותו הנושא: