3 תשובות
לצאת עם חברות למסיבות או סתם לידידים שלהן ולהכיר מישהו, להבין שאתם לא באותו שלב בחיים. את עושה את המעשה הנכון.
למצוא אחר
פשוט תתרחקי ממנו ותנתקי קשר.
באותו הנושא: