3 תשובות
לצאת עם חברות למסיבות או סתם לידידים שלהן ולהכיר מישהו, להבין שאתם לא באותו שלב בחיים. את עושה את המעשה הנכון.
~v~
פשוט תתרחקי ממנו ותנתקי קשר.