9 תשובות
כן אחלה מקום
כן
והייתי מעיפה מפה את המשתמשים שחושבים שזה אתר להכרויות ולעוד דברים שהם לא מטרת האתר.
וכמובן את המשתמשים שמטעים אנשים ויעשו הכל בשביל פרח.
מרוצה מזה שאני יכולה לבזבז כאן הרבה זמן
לא מרוצה מהספאמים וההתנהלות השגויה של חלק מהמשתמשים.
כן, הייתי רוצה שיהיו התראות על מסרים גם מחוץ לאפליקציה.
בכללי כן.
הייתי משפרת פה ושם כמה חוקים.
כן,מאוד,הכרתי פה אנשים מדהימים.
הייתי מעיפה את הספאמרים ואולי מחזירה את טיפי
{אני פה מלא זמן אבל זה משתמש יחסית חדש}
עריכה:על מה המינוס?
כן אבל אני אישית עדיין מעדיפה את העיצוב הקודם, הוא היה הרבה יותר נוח לדעתי..
גם מבחינת זה שאפשר היה לסדר את התגובות לפי כמות הפלוסים כו הזמן לבחירתנו, השאלות היו מסודרות ולא מפוזרות, חברים לעט/ שאלות חדשות קופצות בחלון בדף הראשי.
זה כאילו שרק הורידו דברים שהיה אפשר לעשות ושינו את העיצוב לעיצוב לא נוח. (אני מדברת על הוותיקים, החדשים מן הסתם לא יכולים להשוות) הרבה משתמשים וותיקים פרשי גם בגלל זה.
ברור, כיף פה והרבה פעמים באמת עזרו לי