8 תשובות
הצבא תמיד עובר מהר למרות הסבל
שואל השאלה:
רגע צבא זה שנתיים ושש ?
רגע צבא זה שנתיים ושש ?
אנונימי
שואל השאלה:
צבא זה שנתיים ושש ?
צבא זה שנתיים ושש ?
אנונימי
בתור פזם עולם של חודש וחצי זה לא עובר מהר בכלל
לא זה שנתיים ושמונה
שנתיים שמונה, יש דיבור על שנתיים שש.
אני בצבא שנה וחצי, ותאמת שטס ממש, אבל רק במבט לאחור.
שבועות עוברים לאט, חודשים עוברים מהר, ושנה טסה
אני בצבא שנה וחצי, ותאמת שטס ממש, אבל רק במבט לאחור.
שבועות עוברים לאט, חודשים עוברים מהר, ושנה טסה
אני בצבא שנה ו8 חודשים, זה זז לאט לפחות אצלי...
כל דבר עובר מהר בסופו של דבר, בהצלחה;)
באותו הנושא: