13 תשובות
עכבר
יונה
החיה היחידה שמרשים לי היא דג ):
אכן עצוב.
מה ההגדרה של מוזר?
כי יש לי חולדה והיה לי צ'ינצ'ילות, מקלונים, חמוס, ג'וקים ועוד דברים
לובסטרים, עדיין מגדל, אנדקוטה ל "stand up straight with your shoulders back"
שואל השאלה:
^ ההגדרה למוזר זאת חיה שלא הרבה אנשים נוהגים לגדל אותה בבית שלהם (כלומר, לא חתול, כלב, דג וכו')
זבוב
אח שלי
pv
צב