5 תשובות
לילד אחד 25, לשניים 30.
אען קשר למספר הילדים, בדכ אני עושה בערב ככה שזה יוצא 25 שקל שעה.

לא עשיתי המון זמן בייביסיטר אבל במידה ואעשה שוב בקרוב אקח 30.
אני לוקחת אותו מחיר אבל אני עושה את זה בגלל שלהורים יש בעיות כספיות אז אני לוקחת 20
מספר הילדים לא כזה משנה אצלי, אני לוקחת לשעה 25 שקל.
זה ממש תלוי איפה גרים ואצל מי