5 תשובות
כן, ככה, זה בסדר גמור
שואל השאלה:
לתגובה השנייה:
זה היה מכוון אל האנונימי אבל תודה בכל זאת:)
לתגובה השנייה:
זה היה מכוון אל האנונימי אבל תודה בכל זאת:)
אנונימית
פשוט תציגי את השם שלך ותשאלי אם הם צריכים עובדים ותפרטי במה
שואל השאלה:
סתם ככה?
זאת פעם ראשונה שאני מתקשרת ואני יחסית אדם ביישן... אל תרדו עליי בבקשה
סתם ככה?
זאת פעם ראשונה שאני מתקשרת ואני יחסית אדם ביישן... אל תרדו עליי בבקשה
אנונימית
היי, שמי ___, ורציתי לשאול אם אתם מחפשים עובדים
באותו הנושא: