4 תשובות
כולנו נעוף
ולא
אנחנו נעוף במהירות כל כך גבוהה שהגוף שלנו לא ישרוד את זה, במהירות של קליע אקדח.
גם אם מישהו ישרוד את זה הוא ימצא את עצמו תקוע בכדור הארץ בשעות יום או בשעות לילה לנצח.
האוקיינוסים יציפו את העולם, פצצות אטום יתפוצצו בשל משב הרוח ועוד כל מיני דברים שישמידו כל יצור חי בערך.

על פי נאס"א, ההסתברות לאירוע כזה היא אפסית במיליארדי השנים הבאות.

יש סרטון ביוטיוב שמסביר את כל הדברים שאמרתי כרגע, אצרף קישור אם אתה מעוניין לצפות.
ואו מעניין
ולמה שנעוף אם זה יעצור? לא יהיה רוח אם נעצור כי אין מה שיזוז, לא הבנתי..
אנונימית
לא קשור.
תחשבי שאת עומדת באוטובוס שנוסע במהירות כל כך גבוהה ולפתע הוא עוצר עצירה פתאומית, את תעופי קדימה נכון?
אותו דבר כאן.