5 תשובות
אל תמחקי
אם את מרגישה ככה אז תגידי לו את זה אבל עדיף בשיחה פנים מול פנים
שואל השאלה:
כאילו פשוט להגיד לו את מה שאני חושבת כי זה מה שבערך כתבתי לו ואני לא הולכת לפגוש אותו עד יום שבת והוא אמר לי באוטו תאמיני לי אני מבין אותך ואז נתתי לו כמה הסברים קשים לא היה לי אומץ להגיד לו פנים אל פנים ורוב הסיכויים שהוא ירצה לדבר איתי על זה ולא ממש בא לי
אנונימית
שואל השאלה:
בבקשה תנעצן אני צריכה כמה שיותר תגובות זה מאוד חשוב לי
אנונימית
אל תמחקי, אני ממש מבינה אותך בנושא הזה וזה חשוב שתגידי איך את מרגישה.
אנונימית