5 תשובות
אולי היא רוצה להשאיר את הווצאפ אישי שלה, והיא רוצה שתשלחי ברגילות כי אז אין תמונה וזה יותר סמכותי
אולי יש לה בעיה עם הוויפי, אולי היא סתם מעדיפה סמסים..
מגזימה
יש לכם כנראה עוד דיסטאנס בגלל זה
יש לכם כנראה עוד דיסטאנס בגלל זה
כי זה כאילו לא "מכבד"
מגזימה..
באותו הנושא: