9 תשובות
איחלו לי.
פורים שמח!❤
לא איחלו לי, אבל זה לא משנה אני יכולה לאחל.
שיהיה לך פורים שמח יקירה! :)
גם לי לא , איזה רעים
פורים שמח אנונימית עצובה!!! תיהי שמחה זה פורים!! גם לי לא איחלו אז הלכתי למראה ואמרתי לעצמי תעשי את זה גם אולי יעזורxd
גם לי לא איחלו
לא.
תאחלי לאחרים את.
'במקום שאין אנשים,היה איש'
וכמובן,פורים שמח !
פורים שמח