התחברות
הרשמה
אחותי הכינה לי קשת במבי וקצת עקום האם לפרק ולעשות מחדש או לא נורא? תמונה מצורפת -
קישור מצורף
20 במרץ 2019, 15:46
4 תשובות
תשאירי את זה ככה זו מתנה מאחותך
D
Dexter-
לא נורא
ס
סוג
לא נורא, זה עדיין חמוד.
M
Made in Heaven
לא כזה נורא
ל
לללללללולי