11 תשובות
לא אני מה אני בעונש
אנונימי
אני
אני
לא אני
שואל השאלה:
אנונימי
אתה לא בעונש אתה צריך לצום לזכר זה שאם בדור של מגילת אסתר האנשים לא היו צמים ומתפללים, לא היה כאן עכשיו עם ישראל!!!!
אנונימי
אתה לא בעונש אתה צריך לצום לזכר זה שאם בדור של מגילת אסתר האנשים לא היו צמים ומתפללים, לא היה כאן עכשיו עם ישראל!!!!
אני
ברוך השם אני
למה צריך לצום?
אני
באותו הנושא: