התחברות
הרשמה
הגיוני שבבית קר אבל בחוץ חם?
20 במרץ 2019, 13:56
בבית
4 תשובות
כן
אַלֵכְּסַה ❤
רציני מה שאני מרגישה כרגע
H
Hotness
שואל השאלה:
איך?
ש
שיט! שכחתי את הטאקט בבית
כן וגם אני מרגישה את זה עכשיו חהחה
L
Lil peep.❤
באותו הנושא:
הגיוני שכולם בבית הספר שלי מכוערים? ברצינות חוץ מ3-4 ילדים כולל אני יפים ונראים טוב
הגיוני שלהיות לבד בחוץ אבוד עושה לי יותר שמח על הלב מאשר להיות בבית/בבית ספר?
הגיוני שלא זזתי מהמיטה היום חוץ מלמטבח וחזרה ?
נראלכם הגיוני שההורים רואים שאני חמה מצוננת וקר בחוץ ועוד שולחים אותי לבית ספר?
זה הגיוני שבבית ספר אין לך ביטחון עצמי אבל לאחר הבית ספר יש לך?
הגיוני שבגלל שאני לחוצה יאחר לי המחזור?
זה הגיוני שאני בת 16 וחצי וההורים שלי מרשים לי להיות בחוץ גג עד 22:00?
הגיוני שיצא לי שיערה לבנה בגלל שהייתי עצבנית מאתמול עד היום והייתי לחוצה?
הגיוני שאין לי בבית ספר חברים ואני דחויה שכל הזמן מרכלים עליה אבל מחוץ לבית ספר יש לי?
הגיוני שאני בת 15 ולחוצה מהתפקיד שיהיה לי בצבא?
הגיוני שבעיני כולם יפים חוץ ממני?