2 תשובות
כן, זה הגיוני. שימי שם בפנטן פלוס עם קוסם אוזניים.
נורמלי. תמשיכי לטפל כרגיל :)
ואני ממליץ לך למרוח שמן חוחובה פעם-פעמיים ביום, זה עושה פלאים!! עזר לי מאוד עם כל העגילים.
50 שח לבקבוק בסופרפארם ומחזיק לך לנצח.
ואני ממליץ לך למרוח שמן חוחובה פעם-פעמיים ביום, זה עושה פלאים!! עזר לי מאוד עם כל העגילים.
50 שח לבקבוק בסופרפארם ומחזיק לך לנצח.
באותו הנושא: