3 תשובות
זה מעצבן אותי ממש.
זה דעות קדומות ומטופשות.
אם עכשיו יראו בן בלי חולצה אז זה נורמלי לגמרי ומותר לו.
אם יראו אישה בלי חולצה (עם חזיה) אז ישר אומרים עליה שהיא ז*ונה וכל הסטיגמות המפגרות האלה
כל אחד והמוח המעוות שלו. יש כאלה ששכחו שאנחנו במאה ה -21 ולא ה -19.
להיות מכובדת - זה אומר גם להתבלבש בצורה מכובדת. מישהי לא מסתירה את עצמה, אלא חושפת לא מכבד את ה' ולא את עצמה ולא את הסביבה שלה.

supergirl!, גם הבנים אמורים להתלבש בצניעות. אף אחד לא אומר שלבןמותר להיות בלי חולצה. יש הלכה ברורה יך צריך להתלבש (בשולחן ערוך, אורח חיים, סימן ב).