התחברות הרשמה

איך הייתם מתארים חלאת אדם?

19 במרץ 2019, 22:48
כינוי    
4 תשובות
אני לצערי.
ל
לסבית מגעילה
כל אדם שקיים בערך
6
655321
היטלר
אנונימית
כיאילו אני מקללת ..
ל
לסבית מגעילה
באותו הנושא:
איך הייתם מתארים את אמא שלכם?
אם הייתם צריכים לתאר את יום ראשון במילה אחת, איך הייתם מתארים אותו?
איך הייתם מתארים מישהי בשם אליה?
איך הייתם מתארים את החיים שלכם ב3 מילים?
איך הייתם מתארים ילדה בשם אכזבה?
להגיד למישהו שהוא "חלאת אדם" או "חלאת האנושות" זה מעליב?
איך הייתם מתארים ילדה בשם לורן? והשם יפה?
בנים/בנות, איך הייתם מתארים את הבן/בת זוג המושלמ/ת בשבילכם?
איך הייתם מתארים את אישת או גבר חלומתיכם?
איך הייתם מתארים מישהי בשם אריאל?
איך הייתם מתארים ילדה בשם סילבי?