4 תשובות
מה זה בלי אמא?! למה לעזאזל שהצב יסתובב עם אמא שלו. תעזבי אותו, שמי אותו בתוך שיח לא ליד איזור מסוכן
צבים לא גדלים אם אמא.
הם בוקעים מביצה וחיים לבד כל חייהם, במיוחד הצב המצוי ההישראלי.

אל תקחי אותו לבית אפילו, חיית בר מקומה בטבע, תחזירי אותו לאיפה שמצאת אותו אבל תקחי כמה צעדים לתוך הצמחייה ותשימו אותו במקום שפחות נגיש ובולט.
תקחי אותו ושימי אותו במקום מוגן
מסכן :(
באותו הנושא: