3 תשובות
סטיפס צריכים להרוויח כסף.
זה עדיף מאשר שיגבו מאיתנו תשלום על השימוש באתר.
גם לא מבינה!!
זה מעצבן
בכללי פרסומות זה רע, אנשים לא מבינים שזה שהם תוקעים תוכן שאחרים לא רוצים לראות רק מזיק, כמו לדוגמה שתראו פה פתאום פרסומת לחופשה זוגית במלון לאונרדו בים המלח. אגב המחירים שם טובים 5 כוכבים וזה נראה טוב, השכנים לא מפריעים והים במיטבו עכשיו וזה בדיוק הזמן המתאים לחופשה ויש גם בריכה והכל. אז אם אתם מעוניינים תחפשו באתר שלהם ולא בסטיפס כי זה פשוט לא קשור, אבל מה זה משנה מה יפרסמו? קליק, כשזה טעים זה טעים.
אנונימית