9 תשובות
שואל השאלה:
לא אי אפשר...



אני לא יפגוש יותר


אוףף נו עכשיו הוא יחשוב שאני סנוביתת
אנונימית
איך לא תפגשי..?

רוצה לספר הכל?
שואל השאלה:
הוא החמיא לי היום על כמה דברים


אני לא מכירה אותו אבל הוא היה ממש נחמד
אנונימית
אולי תראי אותו שוב?
את יודעת איפה או גר או לומד?
את יכולה לבקש סליחה בחיוך
או סתם לדבר איתו
אבל שמרי על רוח טובה
תנסי ליצור איתו קשר שוב, פשוט פעם הבאה אל תעני בקרירות כי זה יכול לתת רושם של מישהי שאולי היא קצת סנובית
יש מצב, אבל תמיד אפשר לתקן :)
כן אני חושבת זה קורה גם לע