תשובה אחת
אכלתי רק פעם אחת שם
אכלתי את הפנקייק עם הבולגרית וזה היה ממש לא טעים אז אמי רק יכולה להגיד לך לא לקחת את זה, זה הכל.
אכלתי את הפנקייק עם הבולגרית וזה היה ממש לא טעים אז אמי רק יכולה להגיד לך לא לקחת את זה, זה הכל.
באותו הנושא: