התחברות הרשמה

מי שמרגיש שהוא לא מנצל את החיים שלו

אם יגידו לכם שאת הולכים למות עוד חודשיים.
הייתם מתבאסים על הזמן האבוד הזה?
18 במרץ 2019, 22:06
חיים    
3 תשובות
כולם היו מתבאסמם מהבשורה עצמה
G
Gaster
לא תאמת שאני מרגישה שעשיתי הרבה..
ג
ג'ס!
כן
N
NorBatu
באותו הנושא:
מכירים את זה שאתם עזרתם למישהו ופתאום קלטתם שהוא מנצל אותכם?
אתם מרגישים שאתם מנצלים את החיים שלכם טוב?
אני מרגישה פראיירית.. כולם מנצלים אותי
אתם מנצלים את החיים?
מרגישה שחבר שלי מנצל אותי לכסף
מרגישה לפעמים שהוא מנצל אותי
הייתם מנתקים קשר עם מישהו שאומר לכם שהוא מנצל אתכם?
מרגישה שכל החברים שלי מנצלים אותי ואת הכסף שלי
אם בן אומר לך שהוא בחיים לא הרגיש ככה ורק איתך כן הוא מתכוון?
עוד מישהו פה מרגיש שהוא לא עושה כלום עם החיים שלו?
גבר בן 30 שיוצא עם מישהי בת 20 - האם זה רציני או שהוא פשוט מנצל אותה?