15 תשובות
לא
לא, אוטיסטים יכולים להיות גאונים אם שמים אותם במסגרת שעוזרת להם לממש את הפוטנציאל שלהם.
64 אל תגידי סתם לא רובם יש מקרים שיוצא והילד חכם
אנונימי
לא בהכרח טיפשים ובדכ גם יותר חכמים מהשאר
אנונימי
ממש ממש לא
אנונימי יש מחקרים, אתה מוזמן לקרוא.
ממש לא
לא
לפעמים הם יותר חכמים מאנשים אחרים
לפעמים הם יותר חכמים מאנשים אחרים
רובם עם אינטליגנציה גבוהה מאוד.
ממש ממש לא.
לא, הם אנשים רגילים לחלוטין חלקן חכמים וחלקם פחות
כמו כולם בסהכ
כמו כולם בסהכ
ממש לא
לא
חלק כן וחלק וגם מי שעם אוטיזם או הפרעות קשב הוא עדיין בן אדם ומגיע לו להיות נורמלי יש כאלו ילדים/ אנשים שיש להם אוטיזם/ הפרעות קשב והם חכמים ומצליחים בחיים
באותו הנושא: