5 תשובות
את בעודף משקל קל.
לא עד כדי כך שמנה.
את יכולה לנסות להרזות 7 קילו בדיאטה נוחה, לא להרעיב את עצמך.
לדעתי כן, אבל יש מה לעשות
מלאה.
לא. את פשוט קצת בעודף משקל
אף אחד לא מת הכל בסדר
קצת עודף משקל, אם את שלמה עם עצמך הכל טוב❤❤