5 תשובות
שואל השאלה:
אשקלון אני שומעת את זה כל חמש דקות ויצאתי למרפסת וראיתי הבזק מהכיוון של עזה
(אני גרה ביציאה הדרומית של העיר בקומה גבוהה)
אנונימית
אז כנראה אימונים צבאיים/בלאגן בצד הפלסטיני וניסיון של צהל לעצור את זה. מה חדש חחח
לא מחייב שזה ברצועה. מאיזה עיר את?
שואל השאלה:
אני יודעת אבל אני רחוקה יחסית מהרצועה ואני שומעת את הבומים האלה ממש טוב באופן מחשיד
אנונימית
כוננות של הצבא
יש הרבה חדירות של מחבלים ברצועה, בדיוק לפני כמה דקות עצרו כמה.
אין מה לדאוג בתכלס יש לנו את מערכת כיפת ברזל :)