6 תשובות
כי היה ממש מלוכלך ולא הרבה באו, ומה שמי שמעליי אמרו^^
ואמלה נוסטלגיהה
אני חושבת שהיה סכסוך .. לא כל כך הבנתי
וואי איזה נוסטלגיה חח מזכיר לי מישהי שהפליצה שם נאד רציני וכולם צחקו.
לשאלה, כנראה עניין של סכסוך בין שותפים.
לשאלה, כנראה עניין של סכסוך בין שותפים.
אנונימי
ממה שהבנתי היה וויכוח בין שני המנהלים שם
כי מצ'עמם שם
באותו הנושא: