4 תשובות
תלוי



סליחה

זו תשובה רצינית ולא צינית אבל זה גם משחק מילים
אדם שחושב שאין סיכוי יותר לכלום .
אדם שלא מאמין יותר בלחיות , שהחיים לא מלאים בשמחה .
הכל נראה מסכתי .לא מציאותי.
אפאתי, או אדיש.
לא מסוגל להנות.
מדבר כל הזמן על ממילא בסוף נמות.
באופן כללי, התחושה שלו היא "אין מוצא".
לעיתים יש שינוי התנהגותי לא מתאים.
מידי עוזר, מידי ישן, מידי מחבק, מידי מתרחק.
במקרה כזה (עדיף לפני שמגיעים לזה), חשוב שיגיע בכל המהירות לפסיכולוג ואפילו לפסיכיאטר.
מהירות מצילה חיים!.
חשוב לנסות לתת תחושה שכן יש מוצא אחר (במקרה קיצון להגיד "להתאבד תמיד אפשר, ממילא נמות בסוף, חייב להיות משהו שהיית רוצה להספיק קודם).
אם תצליח לתת תחושה לאדם כזה, כי יש אנשים שהוא באמת חשוב להם, אוהבים ומעריכים אותו, יתכן והצלת את חייו.
אדם שנשבר מהכל חחח זה די נשמע כמוני
אנונימי
באותו הנושא: