4 תשובות
מה הבעיה בזה? חח
לא.
#basicisbeautiful
וואו בדיוק אני.
מי שיחשוב שזה מכוער באמת אני כבר לא יודעת מה להגיד.
זה בייסיק,הכי פשוט הכי יפה.
לא רואה מה הבעיה עם בייסיק על בנות