4 תשובות
באים אליהם המון אנשים.
באים אליהם מלא אנשים
מסעדות אכול כפי יכולתך כן עולות כסף, אתה משלם להם סכום לפי הדברים שהזמנת, ולוקח כמה שאתה רוצה ממה שאתה הזמנת. האוכל עצמו הוא לא טעים במיוחד, והוא מאוד זול, ככה שלא משנה כמה תקחי - הם עדיין ברווח.
תכפילי את הרווח הזה בעוד ועוד אנשים, והנה - הרווחת כסף.
הרבה פעמים, בגלל החופשיות, אנשים יזמינו אפילו יותר מהרגיל, מה שיכול להגיע ל-120 שקל, בעוד שהאוכל המאוד זול יגיע להם למחיר של עד 30-40 שקל, לא משנה כמה תקחי.
תכפילי את הרווח הזה בעוד ועוד אנשים, והנה - הרווחת כסף.
הרבה פעמים, בגלל החופשיות, אנשים יזמינו אפילו יותר מהרגיל, מה שיכול להגיע ל-120 שקל, בעוד שהאוכל המאוד זול יגיע להם למחיר של עד 30-40 שקל, לא משנה כמה תקחי.
שואל השאלה:
מה סה משנה אם באים הרבה אנשים?
אבל כל איש שבא גם לוקח אוכל..
מה סה משנה אם באים הרבה אנשים?
אבל כל איש שבא גם לוקח אוכל..
אנונימי
באותו הנושא: