4 תשובות
עם לא תנסי איך תדעי
אנונימי
לברר איכשהו אם היא באמת סטרייטית. אם כן, אין שום דבר לעשות חוץ מלהתגבר עליה.
להתגבר עליה...
תבררי אם היא סטרייטית, אם לא תנסי לפתח איתה שיחה ולהתעניין בה, כל עוד את מרגישה אליה משהו השנאה של חברות שלך עליה לא תשפיע..
אם היא כן אז תנסי להתגבר עלייה
בהצלחה:)
אם היא כן אז תנסי להתגבר עלייה
בהצלחה:)
באותו הנושא: