7 תשובות
ללכת עם פרחים לשבעה
לבוא לנחם אותם
להיות שם בשביל המשפחה לא לתת להם לעבור את זה לבד
להביא להם פרחים...להשתתף בצערם
מה שכתבו ותספר דברים טובים עליו, זה מרגש לשמוע שמספרים על מישהו שניפטר דברים טובים
לבוא לנחם.
ErO
תלך עם עוד חבר משותף שלך ושלו ותנחמו את המשפחה תביאו להם פרחים תכינו להם סירטון מכל הכיתה של כל מיני דברים על הילד לדוגמה על:תחביבים שהוא אהב,מקצועות שהיה טוב בהם...שיעשה להם טוב(;
בהצלחה ומשתתפת בצערך