3 תשובות
שואל השאלה:
כן
כן
אנונימי
אל תדאג, לפני כמה זמן ניסיתי לחנות בדיוק גם סבתא שלי הייתה באוטו והיא אומרת לי "תעשי רוורס את תתקעי באותו שלידך" ואני כזה "סבתוש chill" ואז באמת נתקעתי. ואז סבתא שלי כזה "אוי אוי אוי, אוי ואבוי" אבל לא קרה כלום חוץ מאיזה שריטה פצפונת וברחנו משם חח
אנונימית
גם לי קרה שיצאתי מהחנייה
באותו הנושא: