11 תשובות
לא ללכת מחר לבית ספר.
להשאר ללמוד בבית ולגשת למועד ב'
לכי לישון קומי מוקדם ותלמדי ואז תצליחי.. בהצלחה
לכי לישון ותבואי מחר מוקדם לכיתה ותתאמני.
יש לך אופציה לעשות מועד ב במקרה?
שואל השאלה:
אין לי אפשרות לעשות מועד ב , המבחן היה אמור להיות יום שישי והמורה דחתה אותו להיום , זה מועד אחרון לעשות אותו זה או מחר או לא לעשות בכלל
איזה כיתה את?
שואל השאלה:
כיתה ט
אז זה זה ציונים הכי חשובים מבטיחה לך תקומי מוקדם בבוקר תלמדי כמה שאת יכולה ותעזרי בחברים
שואל השאלה:
תודה לכולם , רפרפתי בקטנה על החומר ואני אחזור עליו מחר בדרך לבית ספר..מקווה להוציא ציון טוב
זה לא הציונוים**