3 תשובות
תלכי לקלינאית תקשורת זה יעזור לך
שואל השאלה:
דווקא יש לי זיכרון מאוד מאוד טוב ואני לגמרי עם ביטחון. אני פשוט מדברת עם בן אדם ואני שוכחת איך אומרים את המילה אבטיח
אנונימית
מזדהה, אין לי מושג מה זה אני חושבת שזה איזשהו חוסר ביטחון, יותר קל לי לכתוב. לגבי שכיחת המילים זה זיכרון, גם אצלי זה ככה.
באותו הנושא: