5 תשובות
אולי זה לא קשור למחזור ופשוט אכלת משהו לא טוב/לא אכלת הרבה זמן/את צריכה לשירותים
כמו שהיא אמרה אוליי אכלת משהוא לא טוב ...
לי אישית כואב גם קצת אחרי מחזור, אולי זה זה.
שואל השאלה:
לא אני מתכוונת לכאבי בטן תחתון איפה שהרחם..
לא אני מתכוונת לכאבי בטן תחתון איפה שהרחם..
לרוב כשאני ממש לחוצה מימשהו מתחילה לכאוב לי ממש הבטן. אולי זה בגלל שאת לחוצה מימשהו?
באותו הנושא: